Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (zostanie on przesłany mailem po zgłoszeniu chęci zwrotu towaru) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji
- data zakupu oraz wystąpienia wady
Odesłanie produktu. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.
UWAGA! Kupujący ponosi koszt przesyłki.
Wysyłka. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
F.H.U. TRANSFER DOMINIKA WILCZYŃSKA-LEŚNIK
UL. LIMANOWSKIEGO 6
30-532 KRAKÓW
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt:
- Wypełnij potrzebne oświadczenie
- Wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:F.H.U. TRANSFER DOMINIKA WILCZYŃSKA-LEŚNIK
UL. LIMANOWSKIEGO 6
30-532 KRAKÓW - Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.