Topowe marki
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji (zostanie on przesłany mailem po zgłoszeniu chęci zwrotu towaru) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

2.Odesłanie produktu. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.

UWAGA! Kupujący ponosi koszt przesyłki.



3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
F.H.U. TRANSFER DOMINIKA WILCZYŃSKA-LEŚNIK
UL. LIMANOWSKIEGO 6

30-532 KRAKÓW


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

F.H.U. TRANSFER DOMINIKA WILCZYŃSKA-LEŚNIK
UL. LIMANOWSKIEGO 6

30-532 KRAKÓW

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Tutaj możesz dobra wzór odstąpienia od umowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl